Φανταστείτε να είστε σε  κατάστημα, όπου ένα ρομπότ σας χαιρετά με το όνομα, σας ενημερώνει οτι η Online συναλλαγή σας είναι έτοιμη και προτείνει έπειτα και άλλα προϊόντα που πιθανώς να θελήσετε να πάρετε.

Η αναγνώριση προσώπου  καθιστά το παραπάνω εφικτό, καθώς η τεχνολογία εμπλέκεται σε μια σειρά καταναλωτικών προϊόντων, αυτοκινήτων,  λιανικών υπηρεσιών και Ξενοδοχείων, εκτός από τη μακρόχρονη αλλά αμφιλεγόμενη χρήση της στην επιβολή του νόμου και την ασφάλεια.

Το  2019 στο πλαίσιο του Consumer Electronics Show στο Λας Βέγκας , oi εκθέτες επεσήμαναν πώς η αναγνώριση προσώπου μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να «προσωποποιήσει» τις εμπειρίες και να ενισχύσει την προσωπική ασφάλεια.

Ο Richard Carrier της Ταϊβανέζικης Εταιρείας  CyberLink είπε οτι η νέα συσκευή αναγνώρισης  προσώπου  που εμφανίστηκε στο  Consumer Electronics Show είναι «πολύ ακριβής» και προσφέρεται για τη λιανική πώληση, το σπίτι και τις εφαρμογές επιβολής του νόμου. Ο Carrier είπε ότι οι πωλητές λιανικής μπορούν να προσαρμόσουν τις διαφημίσεις σε ψηφιακές πινακίδες με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας-έτσι ένα  κορίτσι στην εφηβική ηλικία δεν μπορεί να δει το ίδιο μήνυμα με έναν ηλικιωμένο άνδρα.

Καθώς οι χρήσεις  αναγνώρισης προσώπου αυξάνονται, η τεχνολογία παραμένει αμφιλεγόμενη, ειδικά όσον αφορά τη δημιουργία βάσεων δεδομένων από τις Αστυνομικές Αρχές.

 

Επιμέλεια: Εύη Ντούσια

Πηγή: https://news.yahoo.com/facial-recognition-coming-gadget-near-041143421.html?guccounter=2