Ο Denelle Dixon (Υπεύθυνος Διαχείρισης της Mozilla) στέλνει ανοιχτή επιστολή στην Κομισιόν για την ανησυχία που έχει η εταιρεία για τα ελλιπή δημόσια δεδομένα για την πολιτική διαφήμιση στην πλατφόρμα της Facebook. Αυτό προήλθε από την αποτροπή τρίτων μερών εκ μέρους του Facebook να διεξάγουν αναλύσεις των διαφημίσεων στην πλατφόρμα. Συνεπώς δημιουργείται πρόβλημα διαφάνειας, για το οποίο δεν μπορεί να ενημερώσει η Mozilla σωστά τους πολίτες της ΕΕ, και συγχρόνως αποτρέπει κάθε προγραμματιστή, ερευνητή ή οργανισμό να ενημερώσει τους πολίτες για τις στοχευμένες καμπάνιες.
Επιμέλεια: Φαίη Λαχανά
Αρχική πηγή: https://blog.mozilla.org/blog/2019/01/31/mozilla-raises-concerns-over-facebooks-lack-of-transparency/