Οι «έξυπνες» τηλεοράσεις πλέον έχουν αρχίσει να εμφανίζονται όλο και πιο συχνά και οι πωλήσεις αυξάνονται κατακόρυφα. Πλέον οι τηλεοράσεις αυτές δεν είναι απλά συσκευές που παράγουν μια συγκεκριμένη εικόνα, αλλά είναι ένας ολοκληρωμένος υπολογιστής. Κάθε συσκευή που συνδέεται στο διαδίκτυο, ξεκινάει να παράγει πληροφορίες, τις οποίες μπορεί να χρησιμοποιήσει άμεσα η κατασκευαστική εταιρεία της τηλεόρασης, ή μπορεί να τις πωλήσει σε τρίτα μέρη. Οι χαμηλές τιμές των τηλεοράσεων είναι μέρος μιας λογικής «χρηματοποίησης μετά την αγορά», που σημαίνει ότι πωλούνται δεδομένα στα οποία οι κατασκευαστές κάνουν χρήση και έχουν πρόσβαση μετά. Πλέον οι τηλεοράσεις αυτές δεν χρειάζονται τεχνητή υποστήριξη, αλλά ψηφιακή υποστήριξη, πράγμα που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται φυσική παρουσία ενός ατόμου για να φτιαχτεί μια βλάβη.
Επιμέλεια: Φαίη Λαχανά
Διαβάστε περισσότερα: https://www.theatlantic.com/technology/archive/2019/01/smart-tvs-are-dumb/581059/