Ζητήματα «χρηματοποίησης» της ιδιωτικότητας

Οι εταιρείες και οι κυβερνήσεις έχουν πρόσβαση σε πολλές από τις προσωπικές  πληροφορίες. Μόνο ένα πέρασμα στον ψηφιακό κόσμο αφήνει αποτύπωμα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την παρακολούθηση και τις αγοραστικές συνήθειες, χωρίς την άδεια του ατόμου.

Ιδού μερικές ιδέες:

 

  1. Πληρωμή για τα δεδομένα

Σίγουρα είναι πολύ εξοργιστικό να υπάρχει συνεχής ροή των προσωπικών σας δεδομένων χωρίς εσείς να κερδίζετε κάτι από αυτό. Στην παράνομη αγορά τα δεδομένα σας στοιχίζουν ακριβά. Το «Basic Attention Token» συνδέει χρήστες, δημιουργούς περιεχομένου και διαφημιστές. Με αυτές τις «ιδιωτικές διαφημίσεις», οι χρήστες μπορούν να τις παρακολουθούν σε ειδικά tabs και να εισπράττουν 70% από τα έσοδα της ίδιας της διαφήμισης.

    2. Προστασία των Δεδομένων παντού…

 

Η Ευρώπη έχει πια περάσει μπροστά σε σχέση με τις ΗΠΑ σε θέματα προστασίας Δεδομένων, λόγω της εφαρμογής του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων. Είναι με άλλα λόγια θωρακισμένη με το πλαίσιο ώστε οι Ευρωπαίοι πολίτες να γνωρίζουν πού χρησιμοποιούνται τα Δεδομένα τους αλλά και να μπορούν να εξαιρεθούν από τη συλλογή των Δεδομένων τους.

    3. Χρήση κρυπτονομισμάτων

 

Θεωρητικά η εικονική αγορά με κρυπτονομίσματα είναι εντελώς ανόητη και τα κρυπτονομίσματα δεν πρέπει να αποτελούν επενδυτική ευκαιρία. Η γνώση, σήμερα, του σε τι θα θελήσεις να ξοδεύψεις χρήματα είναι από μόνη της πηγή δύναμης. Και  η χρήση της πιστωτικής κάρτας δίνει πληροφόρηση ώστε να γίνεις στόχος εμπορικής διαφήμισης.

Το ενδιαφέρον στην «αγορά» των κρυπτονομισμάτων είναι ότι, από άποψη ιδιωτικότητας, το σύστημα σύναψης συμβολαίων είναι απόλυτα διαφανές αλλά και εντελώς ομιχλώδες από τη σκοπιά των υποκειμένων, καθώς συνδέεται με την πραγματική σου ταυτότητα μόνο αν το επιλέξεις…

 

Επιμέλεια: E.Nτούσια

Πηγή: https://www.cpomagazine.com/2018/04/24/your-privacy-might-not-be-dead-but-how-can-you-get-it-back/