Στα χρόνια της κοινωνικής απομόνωσης και της καραντίνας που έχει επιβληθεί στους πολίτες για να σπάσει η αλυσίδα μετάδοσης του νέου κορονοϊού, ο Global Web Index διεξήγαγε έρευνα για το πως αξιοποιούν διαφορετικές γενιές τον χρόνο τους στο διαδίκτυο, ο οποίος ξαφνικά αυξήθηκε.
Όπως είναι γνωστό υπάρχουν τέσσερις διαφορετικές γενιές: η Gen Z (ηλικίες 16-23) , οι Millenials (ηλικίες 24-37), οι Gen X (ηλικίες 38-56) και οι Boomers (ηλικίες 57-64).
Τα αποτελέσματα ήταν τα εξής: Η γενιά «Ζ» έχει αναλώσει τον χρόνο της περισσότερο σε παρακολούθηση βίντεο και ό,τι αφορά το live streaming και τη μουσική παρά να παρακολουθεί τις ειδήσεις. Οι Millenials έχουν αρχίσει μαζί με τα online video να παρακολουθούν και ειδήσεις και να παίζουν περισσότερα βιντεοπαιχνίδια, ενώ παράλληλα η γενιά «Χ» παρακολουθεί περισσότερο τηλεόραση και ειδήσεις σχετικά με την πορεία της πανδημίας. Τέλος οι γνωστοί ως Boomers, έχουν αλλάξει λιγότερο τη καθημερινότητά τους, καθώς η μόνη μεταβολή ήταν το ότι περνούν περισσότερο χρόνο μπροστά από τη τηλεόραση.
Πηγή: https://www.visualcapitalist.com/media-consumption-covid-19/
Επιμέλεια: Φαίη Λαχανά