Blog

6 Μαρτίου 2019

Δεοντολογία και Ψηφιακός Κόσμος

Ο πυρήνας της έκθεσης των προσωπικών δεδομένων των υποκειμένων είναι η ιδιωτικότητα και επομένως από αυτή ξεκινούν όλα τα ζητήματα που προκύπτουν για τη διαχείριση της […]
6 Μαρτίου 2019

Διασύνδεση Επιχειρηματικού Κινδύνου και Σχεδιασμού Κυβερνοασφάλειας

Σε πολλές περιπτώσεις οι επιχειρήσεις δεν λαμβάνουν υπόψη πόσο σημαντικό είναι για τον οργανισμό το να υπολογίζεται το κόστος της κυβερνοασφάλειας στον προϋπολογισμό. Συνήθως το κατατάσσουν […]
6 Μαρτίου 2019

Είναι η ανωνυμοποίηση η λύση στη συμμόρφωση με τον ΓΚΠΔ;

Στο άρθρο αναφέρεται ότι η ανωνυμοποίηση εξασφαλίζει ότι σε ένα περιστατικό διαρροής, μπορεί και να μην υπάρχει παραβίαση του ΓΚΠΔ, αφού εξασφαλίζεται ότι τα δεδομένα δεν […]
6 Μαρτίου 2019

Ένα μεγάλο βήμα για μια συνεκτική ενίσχυση της Ψηφιακής Οικονομίας

Οι αρχές Ανταγωνισμού θα πρέπει όχι τόσο να ενισχύσουν τη νομοθεσία στον τομέα της προστασίας των δικαιωμάτων των καταναλωτών αλλά να επιβλέπουν καλύτερα τις πρακτικές των […]
6 Μαρτίου 2019

Επιθέσεις ηλεκτρονικού ψαρέματος για κλοπή διαπιστευτηρίων

Όταν θέλουμε να κάνουμε εγγραφή σε μια ιστοσελίδα για να λάβουμε εκπτωτικές προσφορές ή κάτι παρόμοιο, μπορεί να μας εμφανίσει την επιλογή «Σύνδεση με Facebook», κάτι […]
6 Μαρτίου 2019

Επίτευξη συμφωνίας για τα ψηφιακά πνευματικά δικαιώματα

Κίνητρα για την πληρωμή των καλλιτεχνών και των δημοσιογράφων από τις ψηφιακές πλατφόρμες για τη χρήση της δουλειάς τους Κάποιες κατηγορίες διαδικτυακού υλικού, όπως τα αρχεία […]
6 Μαρτίου 2019

Εργαζόμενοι και αντισυμβαλλόμενοι αποκαλύπτουν προσωπικές πληροφορίες

Οι εργαζόμενοι και οι αντισυμβαλλόμενοι άθελα τους κοινοποιούν και εκθέτουν τα προσωπικά δεδομένα που έχουν στην κατοχή τους στο διαδίκτυο και σε εφαρμογές cloud όπως Dropbox, […]
6 Μαρτίου 2019

Η Facebook έχει χαρακτηριστεί ως «ψηφιακός γκάνγκστερ»

Η Βρετανική Επιτροπή για τον Ψηφιακό κόσμο, τον Πολιτισμό, τα Μέσα και τον Αθλητισμό διεξήγαγε 18μηνη έρευνα για τα fake news και την παραπληροφόρηση της Facebook, […]
6 Μαρτίου 2019

Η Google και η Facebook γνωρίζουν τα πάντα για εσένα!

Οι χρήστες θα πρέπει να γνωρίζουν ότι πλατφόρμες χωρίς αντίτιμο δεν υπάρχουν και στις περισσότερες περιπτώσεις το τίμημα της παραμονής σε μια πλατφόρμα είναι να προσφέρεις […]
6 Μαρτίου 2019

Η Google τροποποιεί τα URL;

Στην πραγματικότητα οι μηχανικοί της Google επιθυμούν να αναθεωρήσουν τον τρόπο που τα προγράμματα περιήγησης μεταδίδουν τις πληροφορίες της σελίδας που βλέπουμε, χωρίς να αντιμετωπίζουμε μακροσκελή […]